perjantai 6. maaliskuuta 2009

Perjantain kuulumisia

Taas on viikonlopppu tulossa, jonka oon tietenkin taas kerran töissä. Viime viikonloppuna oli mätsäri Kivihaassa jonne olis olult kiva mennä mutta olin aamuvuorossa joten ei päästy. Kaverin pikkusessu Tilda sai siellä elämänsä ensimmäisen pokaalin ! Jipii =) Nyt tulevana sunnuntaina olis taas mätsäri samassa paikassa, mutta kuten arvata saattaa olen taas aamuvuorossa.=/ No eipä se mitään haittaa kun ei oltais menty kuitenkaan. Tuomarina siellä on pennuille meidän entinen tottisopettaja, se samainen joka sai Remun pelkäämään aikanaan koko seuraamista ja kaikkea muutakin. Kerroin sille turhan selvästi oman mielipiteeni joten varmaan olis viskannu meidät kehästä alka aikayksikön =)

Mulla meni jalasta nivelsiteet, joten jalka paketissa en oo voinut paljon koirien kanssa touhuilla pariin päivään. Ennen sitä mentiin remun kanssa potkurilenkkejä, Capon kanssa tavallisia lenkkejä, omassa metsässä tehtiin hankihyppelyä joka vei voimat koirilta ja ihmisiltä kun siellä on varmaan metri lunta eikä mitään polkuja valmiiksi. Sit oon Remua treenaillu aika paljon ja nykyään pysyy paikkamakuussa lumisella maalla, jota ennen ei halunnut tehdä. Pienet on ilot.

Molemmat koiriat on syönyt hyvin, Remukin jo melkein viikon molemmat ruuat joka päivä. Luita oon antanut nyt kans enemmän kun ennen kaluttavaksi ja kyllä koirat tykkää. (ja me ihmisetkin, on raivostuttavaa kun ne hakee polttopuita takan vierestä kaluttavaksi ja koko talo on täynnä tikkuja ja puunpaloja. )

Kevät on tulossa ja sen huomaa omasta fiiliksestä. Kiva touhuilla pihalla ja tehdä hommia. Vapaapäivinä ollaan oltu lasten ja koirien kans ulkona tekemässä milloin mitäkin helposti 5-6h. Se on aika paljon kun ajattelee kuinka paljon päivässä on hereilläolotunteja. Autoakin ollaan vaihtamassa isompaan. On jo haaveiltu yli 6 vuotta Chrysler Voyagerista ja nyt luulen että on aika semmonen hankkia. Mahtuu paremmin koko porukka matkustelemaan.

Ilmoitin molemmat koirat Vaasan näytelmiin ja en viikonlopun Tampereen näyttelyyn lähdetään siis Junnu-Capon kanssa. Laput tuli eilen ja on sovittu lapsille hoitopaikka Mummilaan ! Kiva lähteä pelkästään minä, Jens ja Capo. Aavistuksen rupes vaivaamaan viime näyttelyn kommentti Capon silmistä. Sanoi että ne on liian isot ja pyöreät. Silloin ajattelin että ihan totta, mutta nyt kun oon kattellu niin samanlaiset on muillakin... Kyllä ne on mantelin muotoiset ja ihan normaalikokoiset mun mielestä. Noh kattotaan mikä tuomio tulee !! =)

1 kommentti:

Heli kirjoitti...

Oi meidän Tildakin on päässyt tänne..:)