lauantai 4. lokakuuta 2008

Erikoistapaus

Moi! Mä oon meidän perheen erikoistapaus Capo!

Mä oon joka asiassa vähän erikoinen, kaikista asioista eniten nautin kynsien leikkuusta. Mä makaan selälläni maassa kun niitä leikataan ja en millään haluis et lopetetaan. Mulla on myös aina nälkä ja koko ajan jano, en saa millään mahaani täyteen. Mun esikuva on isoveli Remu ja teen kaiken perässä minkä sekin. Jalkaakin opin nostamaan jo kauan sit, kun otin esimerkkiä isommasta. Mä oon nyt vähä tämmönen honkkeli, korkea, laiha ja muutenkin vähän hassun näköinen. Mutta kaikki meidän perheessä rakastaa mua kun hullu puuroa. Tässä mä olen 17vkoa vanha pojan vesseli.




2 kommenttia:

Pivi kirjoitti...

Hei! Onpas komeita koiria täällä :)
Ainahan löytyy rotu jota sillä hetkellä virastetaan ja pelätään, nyt sattuu olemaan bullmastiffi. Kesällä taisi olla rottweiler ja itse sain kuulla vuositakaperin sakemannin kanssa liikkuessani, että miten vaarallinen koira se on. Yleensähän se on kiinni siitä koulutuksesta ja kasvatuksesta koiralla. Harvoin kyse on koiran liiallisesta aggressiivisuudesta.
Mukavaa syksyä ! :)

Niina kirjoitti...

Capo on söpö :) Huomenna nähdään?!