keskiviikko 15. lokakuuta 2008

Keskiviikko

Taas on viikko puoli välissä. Tänään oli taas Jenssillä ja Capolla tottistreenit. Kivasti oli mennyt, vaikkakin Capo oli ollut turhan innokas ja tehnyt kaikkensa saadakseen nakkia. Osaa tulla jo hienosti sivulle ja on niin skarppi. Mä jäin lasten kanssa kotiin ja mentiin sit pihalle. Lapset rupes touhuilemaan omiaan, joten minä hain herkkuja sisältä ja treenasin Remun kanssa omalla pihalla. Keskittyi hyvin, ja ihan ku olis seuraamiseenkin tullut potkua lisää. Kyllä se edistää mutta ei vetänyt tänään niin kun treeneissä viimeksi.

Remu on niin lapsirakas että välillä ihmetyttää. Kun tullaan töistä ja hoidosta, Remu piakisesti moikkaa meidät aikuiset ja alkaa lapsia kiehnaamaan. Pihalla tänään se juoksi lasten mukana koko ajan, paitsi silloin kun mä treenasin. Silti en luota kehenkään koiraan 100% joten keskenään meillä ei lapset ja koirat ole, siis ilman aikuisen valvontaa.

Eilen olis ollut näyttelyharkat, mutta mä elin tänään maanantaissa joten luulin niiden olevan huomenna :D Näin se vuoro- ja viikonlopputyö sekoittaa ihmisen pään ! Varasin tänään torstaille parturin ja kysyin varatessani eikö ole aikaisemmin aikoja, eipä ollut ei, ja vasta puhelun lopetettuani huomasin että huomennahan on torstai.


Teippikorva Capo valtasi vierashuoneen sängyn





Meidän pikkumies Remu poseeraa..



ja sit meni jo maku ja huomio kiinnittyi pikkuveikkaan...

1 kommentti:

Viivi kirjoitti...

Moikka!
Ihania nää naamakuvat!
Mitäs oot mieltä, mun mielestä Remussa ja Oilissa on jotain hyvin samaa, kun katsoo näitä naamakuvia?